Anmeldelse af beslutningen om at gennemføre en fusion skal angive oplysninger om eventuelle nye selskaber, der opstår som led i fusionen, jf. § 16 med de fornødne tilpasninger.
Stk. 2 Anmeldelsen skal vedlægges følgende dokumenter:
-
1) Dokumentation for beslutningens lovlige vedtagelse (protokoludskrift).
-
2) Daterede vedtægter med den fuldstændige ordlyd i den nye affattelse, hvis vedtægterne for de fortsættende selskaber er ændret som følge af fusionen.
-
3) Daterede vedtægter for eventuelle nye selskaber, der opstår som led i fusionen.
Stk. 3 Følgende dokumenter skal endvidere vedlægges, medmindre dokumenterne ikke skal udarbejdes, eller de er indsendt sammen med fusionsplanen eller meddelelse om fravalg af fusionsplan:
-
1) Fusionsredegørelse, jf. selskabslovens § 238.
-
2) Mellembalance, jf. selskabslovens § 239.
-
3) Vurderingsberetning, jf. selskabslovens § 240.
-
4) Vurderingsmandsudtalelse om den påtænkte fusion, herunder en eventuel fusionsplan, jf. selskabslovens § 241.
-
5) Vurderingsmandserklæring om kreditorernes stilling, jf. selskabsloven § 242.