Tvistløsningsorganet skal oprette og ajourføre en hjemmeside. Hjemmesiden skal på en klar og lettilgængelig måde indeholde følgende oplysninger, der tillige skal gives på varigt medie på forespørgsel, om
-
1) proceduren for tvistløsningen,
-
2) navn på tvistløsningsorganet, postadresse og email-adresse,
-
3) at tvistløsningsorganet er opført på en liste i overensstemmelse med lovens § 4, stk. 3, og artikel 20 i ATB-direktivet,
-
4) de fysiske personer, der er ansvarlige for tvistløsningen, hvordan de er udpeget og for hvor lang tid,
-
5) eventuelt medlemskab af ATB-instanser, der letter grænseoverskridende tvistbilæggelse,
-
6) de former for tvister, som tvistløsningsorganet kan behandle herunder eventuelle værdigrænser,
-
7) de procedureregler, der gælder for bilæggelse af en tvist, og de kriterier, på grundlag af hvilke tvistløsningsorganet kan afvise at behandle en klage,
-
8) de sprog, på hvilke en klage kan indgives, og hvorpå behandlingen foregår,
-
9) eventuelle omkostninger til betaling af sagens behandling, som parterne skal dække,
-
10) tvistløsningens gennemsnitlige varighed,
-
11) retsvirkningen af tvistløsningens resultat, herunder i hvilket omfang, det kan tvangsfuldbyrdes,
-
12) årsrapporter om tvistløsningsorganets virksomhed, og
-
13) udvalgte afgørelser.
Stk. 2 Ved offentliggørelse af afgørelser m.v. skal klagers navn anonymiseres. Offentliggørelse skal ske i overensstemmelse med persondatalovens regler.