Indehavere af tilladelser til udøvelse af programvirksomhed skal på internettet have en hjemmeside, der som minimum indeholder følgende oplysninger:
-
1) Tilladelseshaverens navn.
-
2) Den fysiske adresse, hvor tilladelseshaveren er etableret.
-
3) Tilladelseshavers kontaktoplysninger, herunder tilladelseshavers e-post-adresse.
-
4) Stationens navn.
-
5) Beskrivelse af stationens programvirksomhed og sendetider, herunder en fortløbende programoversigt over aktuelle programmer med angivelse af, hvorvidt der er tale om en genudsendelse.
-
6) Stationens kontaktoplysninger, herunder stationens e-post-adresse.
-
7) Oplysninger om at tilladelsesindehaveren hører under dansk myndighed og at Radio- og tv-nævnet er den kompetente tilsynsmyndighed.
Stk. 2 Tilladelsesindehavere har endvidere pligt til at lade deres hjemmeside indgå i den i henhold til § 23, stk. 7, oprettede, fælles hjemmeside for lokal-tv i Danmark. Såfremt parterne ikke kan opnå enighed om aftalevilkårene og ikke er enige om anden form for mægling, foretages mægling af Slots- og Kulturstyrelsen med henblik på at sikre, at aftale indgås.