Kommunen skal til brug for opgørelsen af bidraget til a-dagpenge og midlertidig arbejdsmarkedsydelse anvende oplysninger om alle aktiveringsforløb omfattet af kapitel 10, 11, 12 og 13 d i lov om en aktiv beskæftigelsesindsats. Det gælder aktiveringsforløb, som er afsluttet i a-dagpengemåneden eller er i gang i den sidste uge af a-dagpengemåneden.
Stk. 2 Kommunen skal indberette følgende på hvert personnummer:
-
1) Dataleverandør.
-
2) Kommunenummer.
-
3) Transaktionstype.
-
4) A-dagpengemåned og år.
-
5) Leverancenummer.
-
6) Personnummer.
-
7) GUID (et unikt nummer for en aktivitet).
-
8) Angivelse af kodeliste for typen af aktivering, jf. kodelister for aflevering af resultatdata.
-
9) Typen af aktivering, jf. kodelister for aflevering af resultatdata.
-
10) Aktivitets startdato.
-
11) Aktivitets slutdato.
-
12) Ugentlig gennemsnitlig timetal - timer.
-
13) Ugentlig gennemsnitlig timetal - minutter.
-
14) Tidsstempling.
-
15) Samlet leverancenr.
Stk. 3 For personer, der er deltager i selvvalgt uddannelse på fuld tid, og personer, der i henhold til § 21 f i lov om en aktiv beskæftigelsesindsats er fritaget for pligt til at deltage i tilbud, skal kommunen endvidere indberette følgende på hvert personnummer:
-
1) Dataleverandør.
-
2) Kommunenummer.
-
3) Transaktionstype.
-
4) A-dagpengemåned og år.
-
5) Leverancenummer.
-
6) Personnummer.
-
7) GUID.
-
8) Fritagelse startdato.
-
9) Fritagelse slutdato.
-
10) Årsag.
-
11) Regulering.
-
12) Tidsstempling.
Stk. 5 Kommunen skal videregive oplysningerne efter stk. 2 og 3 digitalt til sin databehandler, der forestår opgørelsen af kommunens bidrag til a-dagpenge, midlertidig arbejdsmarkedsydelse og befordringsgodtgørelse.
Stk. 6 Oplysningerne skal være kommunens databehandler i hænde senest kl. 16.00 den næstsidste bankdag i måneden.