Hvis indkomstregisteret ikke indeholder de nødvendige oplysninger, eller hvis oplysningerne er fejlbehæftede m.v., skal en arbejdsgiver på a-kassens begæring give oplysninger til brug for administrationen af forsikringssystemet, jf. § 91, stk. 2, jf. stk. 1, i lov om arbejdsløshedsforsikring m.v., herunder om,
-
1) hvorvidt pågældende har beskæftiget bestemte medlemmer af a-kassen inden for et nærmere angivet tidsrum,
-
2) hvilken løn, der er udbetalt til bestemte medlemmer af a-kassen inden for et nærmere angivet tidsrum,
-
3) hvilket antal løntimer bestemte medlemmer af a-kassen har haft inden for et nærmere angivet tidsrum,
-
4) årsagen til et medlems arbejdsophør og
-
5) udbetaling af dagpengegodtgørelse i henhold til § 84 i lov om arbejdsløshedsforsikring m.v.
Stk. 2 De oplysninger, der er omfattet af stk. 1, kan indhentes af a-kassen for så vidt angår nuværende og tidligere medlemmer for de perioder, som vedrører en aktuel medlemsperiode, og perioder, der ligger forud herfor.