En arbejdsgiver, der ikke er indberetningspligtig til indkomstregisteret, jf. § 8, stk. 2, oplyser efter hvert kvartals udløb, henholdsvis 10. april, 10. juli, 10. oktober og 17. januar, det samlede ATP-bidrag, der skal indbetales til Arbejdsmarkedets Tillægspension for hver enkelt lønmodtager. Indberetningen sker på virk.dk eller til Arbejdsmarkedets Tillægspension. Arbejdsmarkedets Tillægspension kan i særlige tilfælde fastsætte en længere tidsfrist for indberetning.
Stk. 2 Indberetning skal indeholde oplysning om følgende:
-
1) Arbejdsgiverens navn og adresse.
-
2) Arbejdsgiverens CVR/SE-nummer.
-
3) Beskæftigelseskvartal og år.
-
4) Lønmodtagerens navn og CPR-nummer.
-
5) Lønmodtagere, der ikke er omfattet af lov om et arbejdsmarkedsbidrag.
-
6) Det samlede bidrag, dvs. summen af lønmodtagerens og arbejdsgiverens andele af bidraget.