De oplysninger, der skal indberettes om tilbuddene, omfatter følgende:
-
1) Baggrundsoplysninger om tilbuddet:
-
a) Tilbuddets navn.
-
b) Adresse.
-
c) Hovedtelefonnummer.
-
d) Mail.
-
e) Link til tilbuddets, alternativt kommunens, hjemmeside.
-
f) 4 billeder af tilbuddet.
-
g) Tilbuddets leders navn, leder-mail og leder-citat om tilbuddet.
-
h) Sygefravær.
-
-
2) Bolig og drift:
-
a) Virksomhedsform (markeres ved afkrydsning).
-
b) Antal boliger i alt og antallet af boliger, der er egnet for par.
-
c) Husleje og indskud.
-
d) Demensmærkning, jf. § 3 og § 2 i bekendtgørelse om mærkning af demensegnede plejeboliger.
-
e) Beskrivelse af boligerne. Herunder markeres ved afkrydsning oplysninger om tekøkken, antal værelser, skabe, altan, eget badeværelse, internet, TV-pakke og træningsfaciliteter.
-
f) Beskrivelse af tilbuddets omgivelser. Herunder markeres ved afkrydsning oplysninger om gårdhave/grønne områder og sansehave.
-
g) Eget dyr tilladt og fælles dyr (markeres ved afkrydsning).
-
h) Ydelser hvor der er egenbetaling.
-
i) Mulighed for tilkøb (markeres ved afkrydsning).
-
-
3) Faglig tilgang og aktiviteter:
-
a) Værdigrundlag.
-
b) Overordnet vision.
-
c) Faglig tilgang.
-
d) Tilgang til pårørende.
-
e) Mad. Herunder markeres ved afkrydsning om maden laves på tilbuddet.
-
f) Aktiviteter. Herunder markeres ved afkrydsning om der er faste ugentlige arrangementer.
-
g) Frivillige (markeres ved afkrydsning).
-
h) Seneste kommunale tilsynsrapport, hvis kommunen udarbejder en rapport i forbindelse med sit tilsyn.
-
i) Seneste tilsynsrapport efter sundhedsloven, jf. § 213 b, stk. 1, i sundhedsloven. Tilsynsrapporten skal være tilgængelig på oversigten i de første to år efter afrapporteringen.
-
j) Seneste tilsynsrapport efter serviceloven, jf. § 150 b, stk. 1, i lov om social service. Tilsynsrapporten skal være tilgængelig på oversigten i de første to år efter afrapporteringen.
-