Bøger, som nævner Forbrugeraftaleloven § 4

Køb og salg af virksomheder (7. udg.)
Forfattere: Christian Lundgren, Jens Munk Plum, Kim Trenskow, Marianne Granhøj, Jóhannus Egholm Hansen, Michael Nørremark, Bent Kemplar, Teis Gullitz-Wormslev, Andreas Boe Laulund, Sonny Gaarslev, Bart Creve, Peter Kirkehei Qvist, Daiga Grunte-Sonne og Frank Bøggild
Udgivelsesdato: 30. aug 2024
DJØF Forlag

Personoplysninger; den databeskyttelses-, markedsførings- og forbrugerretlige regulering

- Side 112 -

...formålet med en sådan henvendelse netop ikke vil være markedsføring af/salg fra købervirksomheden. Det er dog afgørende, at henvendelsen til kunderne i så fald ikke benyttes til andre formål, herunder f.eks. ved at sammenblande andre kommercielle informationer med orienteringen, anvende kommunikationen til image branding eller endda opfordre til køb.

Læs på Jurabibliotek