- Side 411 -
...situationer kan være nødvendig for at opnå den bedste tekniske, økonomiske eller juridiske løsning på et konkret offentligt behov.119119. Se hertil afsnit 2.7 nedenfor om offentlig-private partnerskaber. Ulemperne ved den konkurrenceprægede dialog er, at denne kan være både tidkrævende og bekostelig, og den kræver detaljeret planlægning af fremgangsmåden.
- Side 413 -
...ligebehandling og gennemsigtighed ved i udbudsbetingelserne at have fastsat og anvendt uklare og indbyrdes modstridende kriterier for evalueringen de indkomne tilbud efter underkriteriet »Pris – nutidsværdien af de samlede betalinger over OPP-kontraktens løbetid«. Der er også pligt til på forhånd at fastsætte, hvorledes dialogen vil blive gennemført.
...dialogen er en udbudsbekendtgørelse, hvor myndigheden har tilkendegivet sine behov og krav.125125. Udbudslovens § 68. Forsyningsvirksomhedsdirektivets artikel 48, stk. 1, jf. artikel 44, stk. 4, og artikel 69. Kravene til udbudsbekendtgørelsens indhold er specificerede i udbudsdirektivets bilag V, del C, og forsyningsvirksomhedsdirektivets bilag XI.
- Side 473 -
...afsnit IV.373373. Udbudslovens §§ 191-192, sammenholdt med § 10. Se hertil bekendtgørelse nr. 1572 af 30. november 2016 om anvendelse af elektronisk kommunikation i udbud og om annoncering af offentlige indkøb under tærskelværdierne med klar grænseoverskridende interesse, § 10. Bekendtgørelsen er ændret ved bekendtgørelse nr. 1094 af 29. juni 2022.